Benvinguts a L'art de Goretti
- 16 may 2016
- 1 min de lectura
Hola, em diuen Goretti i vaig naixer a La Valldigna, concretament a Simat, encara que actualment vixc a Tavernes.
El motiu d'escriue aquest blog es contar-vos les meues sensacions al pintar o dibuixar, cosa gens fàcil pero ho intenaré!!! Tambe voldria explicar com prepare les exposicions, curiositats sobre artistes, també el pas a pas d'una obra... i en definitiva parlar-vos sobre el que més m'agrada fer. Espere que disfruteu de la pàgina i de les meues obres, moltes gràcies per llegir-me i visitar-me.









Comentarios