Preparació per a pintar a la mar
- 14 ago 2016
- 1 min de lectura
Ja queda molt poc per al 1er ART A LA MAR!!!! esta vesprada he estat preparant-me-ho tot per a demà i ahir em vaig preparar el llenç, com no es fàcil arribar al lloc i posar-te a pintar m'he fet un esboç del que vull fer i així ja no vaig tant a cegues, després sobre la marxa ja puc anar afegint o llevant...aquesta vegada el quadre que faré serà gran i totalment de la meua invenció, cosa que no solc fer, quasi sempre agafe una imatge de referència o varies imatges que després combine...pero es tracta de provar coses noves aixina que ja vorem com quedem jejej
El que es segur es que ens ho passarem molt be i coneixeré gent nova, artistes que poden aportar-me molt i això no te preu.
Ja vos contaré tot!!!









Comentarios