top of page

Preparació per a pintar a la mar

  • 14 ago 2016
  • 1 min de lectura

Ja queda molt poc per al 1er ART A LA MAR!!!! esta vesprada he estat preparant-me-ho tot per a demà i ahir em vaig preparar el llenç, com no es fàcil arribar al lloc i posar-te a pintar m'he fet un esboç del que vull fer i així ja no vaig tant a cegues, després sobre la marxa ja puc anar afegint o llevant...aquesta vegada el quadre que faré serà gran i totalment de la meua invenció, cosa que no solc fer, quasi sempre agafe una imatge de referència o varies imatges que després combine...pero es tracta de provar coses noves aixina que ja vorem com quedem jejej

El que es segur es que ens ho passarem molt be i coneixeré gent nova, artistes que poden aportar-me molt i això no te preu.

Ja vos contaré tot!!!

 
 
 

Comentarios


Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page