Els girasols
- 19 jun 2016
- 1 min de lectura
No es facil escriure un blog sobretot quan estas molt ocupada, pero así estic hui!!
Volia contar-vos que el cuadre dels girasols ja està amb la seua nova propietaria Nuria Molero,

Nuria es una bona amiga que ha sigut veina meua durant molts anys, un dia, va vindre a ma casa i em va vore pintant el cuadre dels girasols...tan sols havia començat feia dos dies i només tenia una capa de color i pràcticament ningun detall, però a Nuria li va encantar, i em va dir que eixe cuadre seria per a ella.
Finalment, despres de passar per varies exposicions ja el te a casa i sé que sel disfrutarà molt!!! gràcies Nuria !!









Comentarios