Encàrrec acabat
- 27 jun 2016
- 1 min de lectura


Hola de nou!! Así teniu a una persona molt especial, molt alegre i divertida, ella es Angela Alberola que a ha sabut adaptar-se a la vida moderna i a part de utilitzar facebook, instagram i altres reds socials,la seua passió per la fotografia i per el seu poble,Simat, l'ha fet crear grup en companyia de Teresa Folguerà anomenat "Fotos i records de Simat" on recuperen no sols fotos antigues sino la memòria d'un poble, recordant temps passats no tan llunyans i persones que d'altra manera la gent no coneixeria.
Quan va posar una foto de quan ella era jove la vaig pintar sense preguntar perque les fotos antigues tenen algo que m'ensisa, despres ella em va demanar que pintara els seus netets i así esta el resultat!!! ella ben contenta i jo molt agraïda per tot.










Comentarios